Uppe med Tuppen!

Klev upp kvart över fem imorse för att slänga i en tvätt och sedan ut och jogga:) Kändes jävligt bra att komma ut och röra på sig! Snacka om att jag märkte att det va en sjukt bra start på dagen för mig! Va så fint ute när jag sprang hemåt att jag kuta in och hämta systemkameran och fota lite fina bilder! Senare tog jag en super varm dusch! Det va skapligt skönt:) Snart är det sommarlov! Så sjukt underbar känsla! Och nått ännu bättre! Pratade med Mamma och Pappa igår och vi kom fram till att jobbar jag lite hemma får jag en iphone 4s av dom!:D Ska passa mammas hundar nu när hon åker till sthlm! Gå ut och gå med dom och så. Så kommer bli att jag sover i ängebo rätt ofta nu.. Hehe. Sedan ska jag hjälpa till med veden! Sen har jag en fucking Iphone 4s! Ja jag är en lycklig tjej! Slänger ut bilderna jag fotade!:) Hoppas ni har det bra. Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0