hatar att bo ensam

urs vad jag hatar att bo ensam.. det är fan det värsta jag vet.. att vara ensam i huvudtaget.. blir alltid samma sak.. duschar i typ en timme... glor i spegeln för att hitta fel i typ en timme.. glo på tv i nån timme... lyssna på musik i kanske 2 timmar.. fy fan vad jag hatar detta.. måste göra nått!! hitta nått intresse eller nått.. ska iallafall köpa mig ett gym kort nu när jag ska få mer pengar av skolan och se fall det hjälper.. plugga lite på körkortet kanske...:-S ska iallafall åka och köpa lite nya kläder med mamma på torsdag! och på fredag blir det ännu mer party:-) alltså sen måste jag lugna mig med drickandet.. haha hua. hoppas ni har det bra!





Kommentarer
Henrik B

Hej !
Låtet inget vidare men kan du inte baka någonting..?
Plugga till körkortet låter ju inte så tokigt.
Gymkort lovar jag dig att Du kommer att gilla, prova och känn
efter åt ät det skit skönt!
Ta hand om Dig / :-)

2012-10-30 @ 23:36:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0