min första kärlek. jag kommer alltid älska dig.

jag måste skriva av mig lite känner jag. Alla som läser min blogg är för det mästa nyfikna skitsnackare så jag ska ge er nått nytt att prata om! ja Sigge va min första kärlek. och han va bara inte min första kärlek.. han va mitt allt hela min värld. och det är inget jag tänker förneka längre. jag kommer alltid att älska Sigge. vi hade inte det bästa förhållandet men ja men att någon kan vara så viktig för en att man knappt vet vart man ska ta vägen.. men det är vell inte många som förstår den känslan. när man bara vill bli av med honom men när man väl förlorat honom önskar man bara att få tillbaka allt. Jag fick iallafall vara sådär TOOOK KÄR i 6 år. och dom 6 åren va dom bästa i mitt liv. nu har jag stått på egna ben i snart 1 år och kanske 3 månader. haft förhållanden som inte alls va kärlek. bara en massa trams jag knappt visste va det va. Sigge har inte vart den bästa mot mig och jag har ABSOLUT INTE vart den bästa
mot honom heller. men jag älskade honom på ett sätt jag inte gjort med nån annan jag haft. Och konstigt nog efter alla våra bråk kommer jag alltid att finnas för honom. alltid. finns ingen som kan ändra på det... inte ens han. jag klarar mig bra pågrund av att veta att han mår bra. det är det viktigaste för mig. och på nått konstigt vis älskar jag att jag förlorat honom. för " någon " har fått en underbar kille.

jag kommer alltid att älska dig.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0