nu får det vara nog..

hejsan längesen jag bloggade nu då det varit väldigt rörigt och jobbigt.. under en månads tid har jag gått ner 10 kilo.. och många tror att jag bantat och tränat.. tillomed mina närmaste vänner.. igentligen ligger det inte riktigt till så.. jag äter självklart mindre och tränar.. men har i lång tid börjat med att köra ner fingrarna i halsen.. och idag vart jag nästan rädd när jag ställde mig på vågen. finns inte någon som vet att jag gjort det då jag skäms och känner mig sjukt patetisk. det kan verkligen inte vara hälsosamt.. känt mig trött, svimfärdig, ont i magen och kroppen och sömnsvårigheter. jag ska verkligen försöka sluta. men självklart är jag hemma ensam kollade mig i spegeln en snabbis.. och kunde inte låta bli att dra upp tröjan för att ta en titt igen även fast jag vart rädd efter resultatet på vågen.. klarar inte av att se min egna kropp utan att må illa.. så ja jag gjorde det även ikväll igen.. imorgon tänker fan i mig inte göra det och kanske ta och snacka med någon.. nu får det vara nog helt enkelt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0