sämsta födelsedagen..

urs vilken natt/dag. fick ett fett stort sugmärke i nyllet på festen av någon och sen bitit av en bit av min tand... gud.. mina föräldrar hör som vanligt inte av sig inte när jag fyller år heller.. haha. jo jag ringde och frågade om jag kunde få pengar till kattmat när hon ändå va i delsbo. svaret va att jag får leva på mitt studiebidrag som är 1000 i månaden som går sluuut fort när jag även måste köpa min egna mat.. hua inte lätt att vara en fattig student..:-) men hade iallafall super kul med Lisa och Frida igår:-) sjuuukt underbara och roooliga tjejer:-) aja hoppas ni har det bra! :-)





Kommentarer
framtida kk

hej hej.. måste ba säga att jag tänder så sjukt mycket på dig skulle lätt ba sköta om dig å bara dig. mysa date. kålla på film se vart det leder ;-) sen älskar jag ditt skratt :O ja du känner mig ;-) ps. vill du ha en vild äventurlig sväng ;-)?

2012-12-10 @ 13:43:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0