Underbara värme

Va in till stan idag! Seriöst fan vad jag älskar sommaren!:) Solen skiner och det är super varmt! Älskart. Köpte en bikini när jag va i stan! Den är as fin jag är verkligen super nöjd med den! Tack Ewa:)! Just nu ligger jag och Jimmy hemma och väntar på att pappa ska hämta upp oss så ska vi sova i ängebo idag! Mysigt att umgås med familjen! Ska ta hand om mammas hundar den hära helgen oxå så kanske jag får min iphone 4s snabbare:D hihi. Vi tänkte även dra och fiska jag och Jimmy.. Haha har inte jag gjort på flera år nu.. Tänka ta med oss jordgubbar och filt och sånt! Kommer bli super mysigt! ( jag kommer aldrig ta i nån mask eller fisk ) det är en sak som är säkert iallafall! Imorgon ska jag sola heeela dagen om det är fint väder! Aja hoppas ni har det bra blir mer bloggande när jag kommer till ängebo! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0