Underbar helg

Hade en underbar helg!:) I fredags jobbade jag 7 timmar på 11an. Vart lite trött efteråt men kul va det iallafall! Har äntligen börjat lära mig kassan! Åh det va en svår jävel att förstå.. Sen i lördags så fick jag vara ledig för att jag och Jimmy vart bjudna på mat hos Jimmys Mamma och hennes kille:) Dom gjorde as god mat! Sen gick vi på bio. Vart att vi kollade på Dark Shadows. As rolig film! Måste ses:) Senare fick jag Kila i stan av Sigge! Skulle ha henne tills på söndag! Men klart va Sigge as seg på att vakna! Så vart lite sen till jobbet. Sedan pratade jag och Carro på 11an. Skönt att reda ut saker och ting! Onödiga bråk orkar jag inte med helt enkelt. Pluss att vi va så nära varandra att det va en sån grymt onödig grej att bråka om! Aja nya tag helt enkelt:) Idag ska jag jobba några timmar och senare ska jag och Jimmy dra in till stan och sova hos Ewa:) Vad har ni andra gjort i helgen? Laddar upp två bilder jag fotade i lördags en på Kila och en på mitt Öga:) Haha. Puss




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0