Trött och orkar ingenting

Gud vad trött jag är. Sitter just nu på lektion och bara ugglar.. Snart rast då jävlar blir det kaffe och cigg! Har börjat få en balans nu ska alltis äta frukost,lunch och middag! Och skita i allt annat skräp! Längtar tills pappa kommer hem så vi kan handla mat så jag kan starta med min lchf:) Ska börja gyma med Hanna såfort som möjligt! Snart är ju sommaren här! Aja imorgon blir det jobb! Raka vägen till 11an när jag har slutat skolan.. Kanske får hem Kila i helgen oxå om jag inte ska gå ut i helgen.. Sigge ska ju dricka i stan värkar det som på lördag oxå.. Men om inte mammas hjärta hittar nån vakt så stannar jag hemma!♥ Hoppas ni har det bra! Har lite bildbrist på datan så laddar upp en bild på mitt öga?^^ Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0