Svar till Emilia : Hur länge har du bloggat?

Hej!:) Jag har bloggat i snart två år! Dock har jag varit lite slarvig på sista tiden.. Men har verkligen mycket att göra i skolan. Och dum som jag va " råkade " Jag ha sönder mitt internet hemme:) Japp när jag blir arg så blir jag. Speciellt när man köper skit som aldrig funkar. Men nu ska jag snart få mig ett riktigt internet som fungerar för hoppningsvis! Så då sätter jag igång igen och förmodligen med videoinlägg! Tips om massa saker osv! Aja hoppas det räckte! Och tack jätte kul att du gillar min blogg!:) Eftersom jag fick en sån gullig komentar av dig så länkar jag din blogg! Kram

http://emilialindgren.devote.se/





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0