Svar på komentar!

Hej Maria:) Kul att du följer min blogg! Det ska jag absolut göra! Man kan om man bara vill! Och det är super svårt att gå ner i vikt när man älskar mat som jag gör iallafall.. Haha. Såfort man får ett sötsug eller nått liknade är det oftast då man ska vara stark och säga nej! Efter ett tag kommer man känna sig jätte duktig och även tappa sötsuget! Men viktigt att man håller samma bana!:) Och inte göra som jag gjorde när jag nådde min vikt jag äntligen va nöjd med så smällde jag i mig prisis vad som helst för jag kände mig inte fet men klart det då vände och jag fick mina bildäck runt magen.. Haha men nu sätter vi igång! eller hur ?:) Kram



Kommentarer
Maria

Absolut, nu kör vi ;) Jag kommer kika in hit regelbundet i hopp om bilder och tips. Släng gärna upp en bild på magen (eller vad du nu siktar på att tunna ut) innan du börjar :)

2012-05-19 @ 12:17:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0