Svar på komentar

För det första svarar jag knappast på anonyma.. Men när du visar att du tydligen vet nått så måste jag säga vad som är rätt. Du sa att det va konstigt att det håller mellan mig och Jimmy efter hur " dum i huvet " jag va med Sigge..
För det första va jag och Sigge tsm i 6 år.. Och du känner knappast mig eftersom jag hade knappt kontakt med folk när vi va tsm. det är vell förmodligen nått du hört från Sigge eller någon annan. Varför skulle Sigge ha varit tsm med mig i 6 år om jag va en sån knäpp människa? Jag vart tsm med sigge när jag va 12.. Vi höll ihop tills jag vart nästan 18.. Och vi gled helt enkelt ifrån varandra. Och ja klart jag vart lite knäpp när Sigge faktist va min första kärlek.. Klart jag inte ville släppa taget? Och Sigges och mitt avslut va inte heller speciellt bra. Vi båda vart riktigt tårögda. Och då är Sigge den som inte visar känslor. Vi är vänner nu idag. Jag kan säga vad jag tycker och tänker till honom på ett annat sätt nu och det gör och kan även han. Folk som dig som snackar enbart skit utan att veta fakta ska igentligen bara hålla käften eller om du är så jävla nyfiken på andras liv borde du gå fram och fråga. Jag bits inte om inte du biter mig först;) Där har du hela sanningen:)!  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0