Sovit över hos den bästa ikväll

Sitter på lektion och faktist lyssnar på Justin Biber? Haha han har faktist gjort en jävligt bra låt!:) Och har även ränsat hela min dator så nu startar jag om med massa nys bilder osv! Ska även sätta igång med träningen ordäntligt när pappa kommer hem! Då ska jag åka och köpa träningskläder och bra skor! Köpte ju nyss några men efter att jag använde dom ett tag märkte jag att dom satt jätte konstigt.. Får skiiit ont i fötterna. Ska iallafall gymma många dagar i veckan och gå prominader hemma. Och sätta igång med LCHF:)! Nu kör vi snart sommar vad fan!

Sov även hos Ida inatt:)! Vart att vi kollade lite på film och hade det enbart slapp! Haha så mysigt! På måndag ska Ida hem till mig och sova för första gången:)! Då jävlar blir det till att göra fint i lägenheten nu i helgen. Laddar upp lite nya bilder! Puss

Åh jag ska snart gadda in min text under:) Super glad! Bara det inte gör lika ont som i nacken.. Haha..





Kommentarer
MOA

bloglovin byte?

kommentera vilket nummer du blev så gör jag detsamma sen!

2012-05-11 @ 10:42:41
URL: http://mmoamatilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0