Skönt med lite nytt

Så nu har jag satt upp lite grann  i lägenheten! Det börjar ta sig:) Dock är det ganska mycket kvar men jag känner mig redan jätte nöjd! Märks att katterna märker en stor skillnad nyfikna på allt! Blommor osv är jätte spännande! Haha så söta mina bebisar! Va som sagt och drack med Sara i lördags.. Jag fick den västa fyllan någonsin.. Har aldrig mått så illa.. Va verkligen som om jag va sjuk.. Och dött på stan vare.. Men Fuat va en hjälte. Han bjöd mig och Sara på mat oxå:) Haha tur vi brudar har alltså! Aja kommer åka tidigare från skolan idag. Har jätte ont i halsen. Men tänkte ta en liten promenad med älskling när jag kommer hem..!

Det börjar ta sig! Nu ska bara tavlerna upp! Och glömde fota mina fina gardiner! Mixade ihop massa olika lila gardiner! Vart jätte fint!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0