på landet igen

Hejhej har inte bloggat så mycket! Men nu är jag på landet igen hos mamma och pappa:) Ska ta hand om gården medans mamma åker bort och medans pappa jobbar i sthlm! Ska bli kul! Och kul Maria att du har satt igång:) Visst känns det bra? Jag har sj små fuskat lite då och då med lchf dieten.. Haha men rör mif MYCKET mera nu! Och jag har sj förjat se resultat:) Känns jätte bra! Fick ett tips av en kompis att ta en sked äppelcider på morgonen så ska magsäcken tydligen minska sig lite och man bränner tydligen mer fett läste jag! Så det ska jag tästa:)! Jag va även i stan med Carro igår! Haha vi va med om så mycket skumt alltså! gammeltanter kom fram till oss och ville låna pengar och samma tant frågade två gånger haha.. och låna mobilerna ville dom oxå.. Senare va det nog en GANSKA pårökt kille på station som gjorde en jävligt rolig sen på station.. Haha ja jag är elak! Och ja det va massa mer.. Träffa även på en gammal klasskamrat på stan Amir! Jag har inte sett han på 6 år.. Jag sa flera flera gånger till Carro " men såg du inte?! Det är ju Amir " Nae sa hon:P Men senare när vi väntade på bussen så stog han där igen och då kollade han lite och flina.. Jag bah " Carro det är fan han " Nae.. Men mycket riktigt så va det han! Haha han bah men känner du inte igen mig? Jag brast ut i skratt och sa till Carro vad va det jag sa! Och tro mig jag va STOLT över att jag hade rätt över Carro! Brukar oftast vara hon:) Haha men det va jävligt trevligt! Nej nu ska jag sätta igång lite! Lägger ut en bild på mig jag fota när vi va på station! Jag vart jävligt nöjd med bilden:)!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0