Jag gjorde det!

Så nu har jag äntligen tatuerat mig! Men kan säga att jag tyckte iallafall att det gjorde skit ont att göra i nacken.. Och nu fattas ju bara täxten sen är jag äntligen klar!:) Hoppas inte det kommer göra lika ont iallafall.. Ska ladda upp en video imorgon som Jimmy spelade in när jag blev tatuerad:)! Och på bilden är tatueringen lite blodig men den är enbart svart i färgen och lite skugga! Vad tycker ni? Vart det bra! Och det bästa är att denna tatuering är målad privat av Anna så det är ingen gadd man kan sno utan att få problem Anna och jag kan stämma dom som tar den! Liksom det är inte kul som dom som snor andras tatueringar! Fegt och fantasi löst! Och ja det är faktist en skriftlig lag att man inte får sno privatmålade bilder! Det visste inte ens jag men för mig så känns det jävligt bra i detta läge eftersom jag har velat haft denna sen jag gick i 6an! DÅ ÄR DEN MIN!;) Tack för mig! Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0