Välkommen hem typ.

Yess idag åkte vi och hämtade våran lilla katt tjej.. Channel som hon nu heter. Så sjukt söt men är verkligen super liten vilket är konstigt för att Channel har norsk skogskatt i sig:) Eller vi tror det iallafall för att hon har extra tår och tofsar på öronen + jätte stora ögon.. Måste vara så.. Men vet inte en hur det går Diva fräser åt henne men låter henne va.. Men går det inte att ha dom ihop så får Channel åka tillbaka till sin gamla matte. Channel är iallafall jätte nyfiken på Diva och glad blir bara lite rädd för Diva när hon fräser.. haha hoppas det går över tror dom skulle passa jätte bra ihop faktist.. lika busiga båda två! Idag fick jag även ett Gele kitt av pappa så kan jag fixa mina egna naglar:) as kul! Hihi! Ser lite sådär ut nu första gången jag gjorde det.. Haha men ska försöka få det snyggare nästa gång! Men hoppas ni har det bra så hörs vi snart! Puss



Tack pappa!♥



Channel!♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0