Tött som ***

Åhh gud vad trött jag är.. Kände att jag behövde ha lite koll på Diva inatt så hon inte gjorde nå dumt mot Channel.. Men vaknade upp runt 3 igen för att jag hörde Diva fräsa och ha sig.. Då såg jag att Channel och Diva låg vid fönstret.. Haha Channel låg as nära Diva och va helt iskall sket i henne totallt.. Tror faktist Diva är riktigt rädd för Channel.. Men det går vell över! Idag kommer jag åka hem tidigare då vi har delat av mellan badrummet och hallen in till tv-rummet.. Vill åka hem tidigare och släppa ihop dom igen. Vill inte lämna dom ensamma tsm.. Men men blir att jag pluggar hemma lite! Får ändå mer gjort då! Men men hoppas ni har det bra! slänger upp lite bilder på mig, Ego va.. Ja det är jag. Puss!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0