Tar mig en springtur!

Hejhej ligger hemma nu! Tänkte ta mig en springtur nu. Finns en helt lagon sväng i min lilla by! hihi. Hatar att springa på typ vägen så bara vänder man och ser samma skit igen.. Roligare att springa en runda. förlåt jag är as dålig på att förklara! Har bestämt mig att jag ska köra den rundan varje kväll. Och om jag orkar senare ska jag springa rundan innan skolan jag duschar ändå på mornarna och det tar typ 30 min att springa.. Kan nog vara värt det. Men hoppas ni har det bra så hörs vi snart! Puss



Jag och Jimmy nu:)



Kommentarer
Erik

Haha ja, om du tycker att det behövs så ska du göra vad du kan :) Har du bra tips på bra sidor eller andra grejer som du kan dela med dig av? Jag skulle behöva gå ner lite jag också :P Men på mig syns det att jag behöver bli av med lite :P Lycka till i alla fall!



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0