Svar på komentarer till Malin & Linda

Hej Maria! Jag har lagt ut en bild som jag kan lägga ut igen:) Du kan gärna följa min blogg!! Kan lägga ut tips om LCHF och folks resultat! Tex min mamma gick på lchf och efter kanske 4-5 månader såg jag JÄTTE STORA förändringar! Hon mår mkt bättre idag. Och hon ser mkt mkt piggare ut:) Både mamma och jag ska börja tsm jag började för ett par dagar sen! Det finns så mkt gott med LCHF tex parmachips det är chips man gör i ugnen av nån skinka.. lchf bröd.. pannkakor,kakor,kladdkakor osv men klart det inte kommer smaka som det vanliga eftersom man inte använder riktigt mjöl och sånt.. och inget socker i.. Och kom ihåg! fuskar man en gång är det lätt att göra det flera gånger! Och viktigt att man rör på sig:) Tar en sväng på kvällen man behöver inte springa räcker att gå en bit. Och om du kan köp en LCHF kokbok eller skriv ut lite LCHF resept på olika sidor! Hoppas det hjälpte lite och här kommer bilden igen! Kram!

Svar till Linda! Jag gick på Liposinol förut! Och det hjälpte jätte mkt bara jag åt frukost,lunch och middag! Och inte springa och små äta! Och viktigt att man rör på sig! Hoppas det hjälper! Men viktigt att du frågar nån på apoteket eller life där man kan köpa det hur du ska änvända det och så.. kan ju vara olika på hur mkt man väger! Kram!





Kommentarer
Maria

Hej :)

Jag såg bilden du hade lagt upp, men förstod det som om det var en bild från innan du började med LCHF :) tänkte om du ville lägga upp nya bilder för denna diet, men hursomhelst så blir det intressant att följa!

2012-03-25 @ 04:26:39
baby

Gr... <3

2012-09-11 @ 14:53:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0