Såja nu jävlar

Såja nu har jag fått hem lite:) Va som sagt till Ljusdal med pappa och mamma. Så vi köpte hem lite olika måltider av nutrilett! Underbart.. Mina mål är Först 2 veckor och iallafall förlora 5 kilo om det blir mer blir jag sjukt glad men det är iallafall mitt första mål. Sen kör jag två veckor till och förlora 5 kilo. Så får ni en före och efter bild sen:) Ska vell bli spännande! Ikväll får vi se vad jag hittar på. Ska iallafall plugga som ett jävla as med matten! Men lite kan man ju få roa sig i byn. Antingen är jag med go pojkarna Ante och Pelle:) Eller så drar jag och bastar med Pg och några till! Får vell se hur det blir! Hoppas ni har det bra iallafall! Och önska mig lycka till med Dieten;)! Puss



Så söt va jag idag..



Allt jag köpte denna gång! Nutrilett-Soppa,schakes och redan färdiga,pasta rätter och Bars!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0