Nyklippta klor!

Yess nu klippte jag Divas klor! Gick as bra.. Hon va så sjukt duktig:) Va lite svårt att göra det med en vanlig sax men vi hittade ingen kloklippare eller vad det heter nånstans.. hittade inte ens nån i stan!! Men va många som sa att det går bra med en vanlig sax om man är bra då! Och jag måste säga att jag känner mig grym som gjorde det så bra:) Och vågen gav mig ett leende för hela dagen 5 kilo mindre! Dock tycker inte jag sj att det syns men Jimmy tyckte det syndes.. Jag märkte bara i midjan:) Men jag är glad ändå! Har inte druckit dricka på en hel vecka om inte mer... Bara vatten:) Svårt men det funkar! Nu ska jag kolla på Channel och Diva små smyga på varandra.. Haha dom är lite nyfikna på varanndra ändå! Skönt att jag har klippt Divas klor nu är jag inte lika orolig längre. Ska även avmaska Channel snart.. Hennes förra ägare har nog inte gjort det vilket jag tycker är viktigt att man gör.. Aja nog om det! Hörs imorgon puss!



Jag och Diva!♥ 



Kommentarer
Ida

Hej! Jag skriver om min LKG, läs & kommentera gärna!

http://idahtt.blogg.se/category/lkg.html

Undrar du vad LKG är för något? Klicka på länken här ovanför så står det där om du bara bläddrar ner lite! :) Klicka på länken & läs innan ni frågar ngt! :)

Förlåt om du inte vill ha sånt här, men antingen så hade du inga "regler" eller så fattade jag "reglerna" fel :)

2012-03-27 @ 10:03:33
URL: http://idahtt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0