Nutrilett

Hejhej! Kan säga att jag är skapligt trött idag men kändes som att jag behövde kliva upp i tid! Igentligen skulle vi ha handlat igår jag och pappa.. Men det blir idag istället. Tur det för när jag kom hem från sundsvall satt jag och lästa lite om Nutrilett! Jag har ju bara använt naturdiet.. Vilket man tröttnat rätt fort på eller iallafall jag.. Men Nutrilett har soppor,schakes,bars och olika pasta rätter. Ska bli kul och se om det funkar. Det känns verkligen som att det skulle kunna vara något för mig! Så ska tästa ett tag före och efter bilder kommer att komma! Och man kan träna när man går på Nutrilett "kuren" utan att det ska vara farligt!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0