Min älskling fyller 20 idag!

Hejhej på er! Vaknade imorse bredvid födelsedagsbarnet:) Jimmy blir 20 idag! Helt sjukt vad tiden går fort.. Vi har snart varit tsm i 1 år.. Jag har verkligen bara långa förhålanden.. Haha 6 år med en och nu hoppas jag på en evighet med Jimmy♥! Senare idag ska Hanna 2,mamma,pappa,jag och Jimmy sticka till texas och käka! Och jag har bara tagit en schake idag då jag kommer att unna mig ikväll på Jimmys födelsedag! Sån fin middag kommer jag inte säga nej till! Haha ett litet fusk bara! Ska ner på stan senare och köpa nått fint till Jimmy:) Just nu sitter jag i skolan.. ofc menar jag eller? Men men har AS ont i knäna! Är fan för otränad för att springa alltså.. Igår när jag tog min springtur på kvällen trodde jag seriöst jag skulle tappa benen på farten.. får så sjukt ont i knäna när jag springer.. På fotbollen är den värken som mäst men det går vell bort hoppas jag när jag tränat mera. men men hoppas ni har det bra! Lägger upp en bild på mig som jag ser ut idag.. trött,sliten men ändå glad:) och en på min älskling! Puss.





Min älskling!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0