Lite förändring skadar inte!

Hejhej tänkte berätta att jag hade en sjukt bra kväll igår med Älskling,Sara och Linus! Vart dock aldrig riktigt full men va kul ändå:) Just nu färgar jag håret ljusbrunt för att sen sätta göra lite slingor. Vem vet jag kanske blir blond till sommaren!:) men kommer inte bleka sönder håret.. ska ta lång tid på håret denna gång;) Haha.

Svar till Maria: Det kan jag göra! kan lägga ut dom jag har nu men bilderna är inte så bra..




Sara & Linus:)





Jag tycker fortfarande att det inte syns så mkt.. Men det är vell bara att fortsätta:)!



Kommentarer
Maria

Jag har ju inte så mycket att jämföra med eftersom den förra bilden var direkt på magen, men 6 kilo är ju alltid 6 kilo :)

2012-04-01 @ 00:09:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0