Life is short

Hejhej sitter hemma hos ante nu! Skapligt trött idag.. men känner att jag inte bara tänker sitta hemma heller! Fast det skulle ha varit sjukt mysigt så skippar jag det. Väntar på att Jimmy ska komma hem till Ante! Även att jag ska förmodligen byta P piller.. P stav här kommer jag:( Läskigt! Men aja lika bra att få det gjort. Ppillerna ska ha hjälp mig med min hals vilket det inte gör. Pluss att jag fick mina pp när jag va 12.. Och doktorn vägrar ju ta bort mina halsmandlar.. aja nog om pp. Idag får vi se vad som ska hittas på:) och ingen vet vrf Ante står och små dampar i hallen.. Och Pelle står i duschen.. Hmm. Aja hoppas ni har det bra och tack för att ni orkade läsa mitt extremt tråkiga inlägg.. Puss.
Älskar dig Jimmy♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0