LCHF igen!

Japp jag tänker köra med lchf igen! Men på riktigt denna gång! Baka riktiga lchf bröd och sånt! En bekant till mig har nyss gått ner 6 kilo eller om det va mera på bara två veckor:) Och jag älskar verkligen lchf metoden! Fattar inte vrf jag slutade med det.. fick bara nån jävla kick att jag vela gå ner as snabbt.. men vad fan det går ju inte om man inte trivs.. Nutriletts soppor osv är faktist goda kommer absolut funka för dom som kan sköta det! Jag älskar mat och måste få mig mumms mumms.. Haha då är lchf verkligen för mig! jag vet jag är fet.. okej?!. Haha! Tänkte länka en bra sida med massa lchf resept! Puss

http://www.lchfrecept.com/  



Kommentarer
Erik

Ja, det låter ju inte helt fel förvisso :) Men jag ska tänka på saken lite till hehe :)

Åååhh kebabpizza...det som är så %&/)@#¤%&/ gott!!!



Men en sallad får fungera lika bra :)



Kram

Maria

Hej :) hittade nyss hit till din blogg. Jag är också intresserad av LCHF-metoden och fundrar därför på att följa denna blogg :) skulle du kunna tänka dig att lägga ut bilder under färden? Alternativt nån bild före och nån efter. Skulle vara kul att se hur effektivt de är :) lycka till!!

2012-03-24 @ 11:53:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0