Kan säga att det plågar mig..

vi har som sagt planerat att fira våran gullpojk Ante imorgon.. Men eftersom jag går på LCHF ska jag igentligen inte dricka.. förra helgen när jag igentligen skulle dricka så vart det att jag bara små snutta på en öl.. Känns så fel men nu har jag som sagt gått ner 6 kilo så jag tänker faktist dricka utan att känna nån ångest. Jag är sjukt glad att jag gått ner 6 kilo och kommer att fira det. Det är ju bara en kväll:) Kommer bara köpa mig 10 breezer! Med Melon smak.. Åh vad gott. Och kul att Sara ska med oxå! Mysigt! Linus kanske följer med han med. Ska inte spåra som jag gjorde sist vi drack.. sov i typ 3 timmar och va jävligt tråkig kan jag säga.. Hmm. BTW har jag massa Nutrilett chakes,soppor och sånt om nån vill ha?? kommer aldrig mer gå på det. Så hör av er!



Kommentarer
Bella Davis - MODELL BLOGG

va kul när har du tänkt flytta till sthlm? puss & kram

2012-03-29 @ 17:47:42
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/
Sophie

Hej.

Tänkte bara kolla om du har kvar Nutrilett grejerna för isåfall är jag kanske intresserad av att köpa, beroende på pris. :)

2012-04-04 @ 20:56:17
URL: http://iroony.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0