Jag tipsar om en snabb LCHF frukost!

Det finns säkert många som jag som inte brukar äta frukost på mornarna.. Eller jag gjorde ALDRIG det. Även att jag visste att det är viktigt när man vill ha koll på vikten. Men jag läste om en super snabb och god frukost om man gillar ägg då.. Allt man behöver är en kopp,2 Ägg,salt och philadelphia ost. Detta ska göras i mikron! Viktigt att ni knäcker äggen och enbart har i äggen i koppen utan skalen.. annars exploderar dom.. tro mig jag har tästat.. och sen mikra det en liten stund. Inte för länge för då kan det vara ägg i hela mikron. Ta ut och kolla lite då och då så att dom är klar. max 2 min kan jag tänka mig.. MEN HA KOLL! sen salta lite och en klick philadelphia ost på:) KLART!:D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0