Hos mor och far

Hejhej är hemma hos mamma och pappa nu. ska passa hundarna medans dom är borta. Är faktist ganska mysigt här i ängebo. Va nyss och åkte skoter jag,Ante,Pelle och Jimmy.. Va vell ganska skoj om inte Jimmy hade varit så jävla galen.. det är så sjukt läskigt att åka skoter med han. men men skönt att vara inne nu. Känns som att jag börjar få feber igen. Seriöst pallar inte vara sjuk längre. Men feber vill jag verkligen inte ha nu på lovet! Imorgon ska förmodligen jag och Johanna dra ner till sthlm:) Längtar efter min bror så sjukt mkt. Men nu ska jag städa lite och sen vila! hoppas ni har det bra! Puss. ( Saknar dig.. synd att det blev såhära.. vet att du läser detta. )



Bild på mig sen i somras.. Snälla ge mig sommaren tillbaka..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0