Good morning bitches

Hejhej på er! Sitter i skolan nu.. Va sjukt nära på att jag missa bussen idag igen.. så sitter utan smink och allt + att jag har Jimmys tröja.. Huhh hade verkligen inte tid imorse.. Imorgon måste jag verkligen vara hemma och tvätta på min ända tvätt tid denna vecka.. Gud.. att dom inte kan ha fler tvättmaskiner.. Man får ju aldrig en tid.. Är sjukt hungrig för den delen! Men snart är det vell mat! Vill ha sallad nu... buhu:( Just nu sitter jag och lyssnar på Christina Aguileras gamla låtar! Aja nu ska jag drömma lite:)! Puss



Kommentarer
Erik

Ja..han jag har bloggen med, vill att jag följer med honom på gymmet. Men jag är rädd att jag ska tröttna på gymmandet och känna att jag inte har tid med det som jag har råkat ut för 2 ggr innan. Men jag tror faktiskt att jag ska prova ändå, ska se om man kan skaffa medlem under ett halvår istället för ett år, det hade nog varit bättre. Jobbar mellan 09.00 - 18.00 om dagarna men ska försöka få tid med det ändå :)

Nej, dricka öl varje dag hade nog varit ganska livsfarligt och väldigt onyttigt :P haha.

Tack detsamma, att det går bra för dig också :) Kram!



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0