Gårdagen med Älskling

Hejhej lite sen med mitt inlägg idag men har haft gympa på morgonen:)! Men iallafall så stack jag och pappa till Ljusdal igår och köpte lite presenter till Jimmy! Hittade en as as snygg tröja! Han är så fin i den! Senare stack vi med familjen och käkade på texas! Fy fan va gott det va med mat! Men man kände verkligen att magen inte va van med mat nu.. Åt as lite.. Men iallafall va ett riktigt gott fusk! Hehe.. Senare stack vi till Undin och kollade på film typ kl 10 på kvällen.. Haha vi kollade iallafall på Mio min Mio om den nu hette så kommer inte riktigt ihåg.. men det är en gammal goding iallafall! Älskar filmen! Just nu sitter jag i skolan och är skapligt nervös redan inför cupen imorgon! Men kommer bli as kul iallafall! Slänger upp lite bilder sen igår! Puss



Min förätt.. Fy fan vad mkt dom vräker på men jävlar vad gott det är.. Hoho.



Min varmrätt! Så jävla gott alltså!



Jimmys varmrätt! Snacka om att dom lägger upp mkt käk..



Haha Jimmy och pappa! Tror pappa gillade sin dricka:) och Jimmys fina tröja! fett snygg!



Jag innan vi åkte.



Jag och älskling!



Kommentarer
Amiciz ♥

Gud va gott !! :O ♥



♥ Nu har jag lagt upp en videoblogg! Och jag undrar om du kan ge mig respons! Eller tips eller nått, det skulle vara jätte snällt :) ♥ // Amanda ♥

2012-03-15 @ 14:54:04
URL: http://amiciz.blogg.se/
Amiciz ♥

SV : Varsego ! ♥ Jag är mig själv ;) Lite nervs kanske :P ♥

2012-03-15 @ 15:20:07
URL: http://amiciz.blogg.se/
Erik

Aha. Den har jag provat. Det är en rolig och härlig diet. Men jag tröttnade efter ett tag på det. Jag gick ner i vikt, men vet inte riktigt hur mycket. Både jag, min mamma och min ena bror gick på den. Men jag funderar på att börja med den snart igen. Nu har jag mest tänkt att jag ska prova gå på pulver igen. Eller drinkmix som det så fint heter. Naturdiet.

Jag har tänkt dricka skiten på morgonen innan jobbet och på lunchen. Sen äta ärtsoppa till middag.

Av anledningen att jag oftast har bråttom på morgonen fast jag har härlig sovmorgon varenda dag och jag har lite smått bråttom på lunchen, men på kvällen kan jag sitta och äta i lugn och ro efter att jag har slutat jobba :)



Promenader är en bra grej, det försöker jag också med lite då och då.

Mitt jobb är nära kyrkogården så jag funderar på att ta några rundor lite då och då där min pappa ligger, så kan man hälsa på honom samtidigt :)



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0