En dag i Sundsvall

Hejhej åkte som sagt till Sundsvall idag med Johanna! Vart att vi kollade runt lite i birsta city eller hur fan det stavas.. Johanna köpte lite prylar då hon designar egna smycken och sånt! Sen sprang vi runt på ikea i flera timmar! Jag älskar ikea. Älskar alla ideer man får och alla deras fina hemma prylar.. Köpte även hem klistermärken man kan häva på tex väggar och sånt.. Jag tog olika stenar man placerar på varandra med fjärilar! som sitter på min badrumsdörr! As snuggt. Kommer ut bilder på det sen! bild på mig då jag kände mig så söt imorse:) hihi. Puss



Kommentarer
:)

Hej fina du! Vet du om att dryckerna innehåller mycket socker? Ett tips är att endast använda dig av pulver.



Drycker:

• 330 ml Naturdiet Smoothie Blueberry: 32 gram socker. 10,5 sockerbitar

• 330 ml Nutrilett Hunger Control Rich Chocolate Drink: 31 gram socker. 10 sockerbitar

• 330 ml Allévo High Protein Tropic Smoothie: 27 gram socker. 9 sockerbitar

• 236 ml Modifast RTD Chocolate: 22 gram socker. 7 sockerbitar.



Barer:

• Modifast Caramel bar: 21 gram socker. 7 sockerbitar

• Nutrilett Hunger Control Milk Chocolate & Creamy Caramel Bar: 20 gram socker. 6,5 sockerbitar

• Naturdiet Plus Mealbar Choklad & nougat: 19 gram socker. 6,5 sockerbitar

• Allévo Toffee bar: 16 gram socker. 5,5 sockerbitar

2012-03-11 @ 12:17:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0