Duktig tjej

Jag känner mig så duktig som har städat hela lägenheten! Det behövdes kan jag säga! Så sjukt skönt att få vara hemma med min Diva. Som snart även får en kompis.. Känns så hemskt att skaffa en ny katt efter att våran andra försvann ute. Och har inte kommit tillbaka på jätte länge. Men jag kan inte låta min bebis få vara ensam hemma när jag är i skolan.. tycker så sjukt synd om henne! Nog om det. Tänkte fråga min kära mor om jag skulle kunna få pengar till en bok! Är så sjukt sugen på att läsa! Duktig jag är jag som har läst kanske 4 böcker i mitt liv.. haha kan vara därför jag är så "smart" Aja hoppas ni har det bra. Puss



Jag funderar starkt på att köpa Sofi Fahrmans böcker! - Elsas mode & Elsas värld. men kom med tips!



Kommentarer
Moa

bloglovin byte?

kommentera vilket nummer du blev så gör jag detsamma!

2012-03-20 @ 20:01:33
URL: http://moamattiisson.blogg.se/
Erik

Okej, men ska du bara ha tre mål om dagen? Vad dricker du under en hel dag när du går på sånt?

Jag har haft ett helvete med att gå ner i vikt, men jag hoppas att man lyckas så småningom :)

Vi får då hålla tummarna för varandra tycker jag :) Kram

Erik

Okej, men ska du bara ha tre mål om dagen? Vad dricker du under en hel dag när du går på sånt?

Jag har haft ett helvete med att gå ner i vikt, men jag hoppas att man lyckas så småningom :)

Vi får då hålla tummarna för varandra tycker jag :) Kram



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0