Bra start på dagen!

Vart att min underbara far ringde och sa att han va i Delsbo på ica:) så skulle vi handla lite om jag vela ha nått! fattar inte hur min pappa orkar åka från Sthlm hela tiden.. Skulle aldrig vilja jobba så långt bort.. pluss att han jobbar inte bara i sverige.. Men eftersom vi kommer från sthlm så kan det vara en anledning.. Min pappa är bäst. kan allt, så är det bara. Men iallafall vart att jag hoppade på cykeln och cyklade till torget! Så himla skönt att röra på sig lite! Pappa gav mig 500 att handla för..:O Men jag har blivit sjukt rädd om pengarna! Köpte sallad,kött,grädde,ägg,kolsyrat vatten och fyllde på mobilen!:) Så har lite pengar över jag kommer spara. Eller ah Jimmy fick oxå pengar för att köpa godis och läsk till sig sj ikväll! det är ju lördag.. och ja jo han skulle köpa en gurka till mig så kan jag göra mig en egen dipp av creamfresh!:) ( stavning ) Glad tjej! Idag ska jag tvätta lite och städa och ha massa hemma mys med Diva!:) Puss!



Jag är den jag är! gillar ni mig inte behöver ni inte heller snoka i mitt liv;)



Min älskling!



Kommentarer
de du

mer hud lite röv och tuttar:P

2012-03-26 @ 19:13:12
baby

Så jävla sexig tror ja spricker snart asså! <3

2012-09-11 @ 14:51:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0