Ändrade planer i min diet

Hejhej sitter i skolan nu! Är så sjukt trött. Idag bestämde jag mig för att ändra på min diet! Har haft så sjukt ont i magen och blivit yr på sista tiden.. Som på cupen i helgen kände jag mig jätte slö.. Så har ändrat till att ta en schake på morgonen och en sallad på dagen och fall jag blir hungrig tar jag en schake på kvällen oxå! Får se hur det går.. kommer ju såklart inte gå lika fort att gå ner i vikt men skippar man allt bröd,pasta,potatis chips och sånt skit.. Speciellt läsk.. as mkt socker i dricka! Hoppas ni har det bra iallafall! Puss



Kommentarer
Erik

Jo...det är ju sant iofs. Men jag äter då varken godis, chips eller snabbmat.

Jag har börjat med ärtsoppa nu i alla fall som jag äter till lunch och middag. Kör med min fil och musli till frukost som jag gjort nu ett tag, tror inte jag kan slita mig från den nedrans goda kombinationen av musli och fil.

Men jag dricker då minst 2 liter kolsyrat vatten på jobb varje dag i alla fall, det ska ju tydligen bränna en del också :)



Läste i din blogg nu att du ska börja med shake ändå...hoppas du inte somnar :P



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0