Alla kan inte, Och somliga vill inte

Sitter i skolan nu.. Konstigt nog vaknade jag kl 5 imorse så jävla onödigt men ah skönt att jag inte sov över igen.. Vart att vi kom hem rätt sent igår kväll.. Men jag gjorde iallafall världens godaste LCHF mat igår:) skärde en paprika i två halvor och fyllde halvorna med stekt köttfärs och sedan ost på sen in i ugnen! GUD vad gott det blev! Kung jag är! Vart så himla glad igår när jag ser att Diva äntligen är snäll mot Channel! Ligger i sängen tsm och äter ur samma skål osv:) Dom lekte som satan inatt! Efter skolan ska jag ge Adde 500 då har jag äntligen betalat klart min Iphone! Då är den MIN MIN MIN!!! Sen raka vägen hem och ta en dusch sen ska jag och Älskling möta Sara och Linus på torget så drar vi till Pelle och dricker lite där och grillar!:) Måste verkligen kolla om mina nya skor har kommit en.. Har gått 3 dagar nu som det skulle. Så hoppas så kanske jag kan ha dom ikväll:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0