Urs vilken dag..

Min katt Channel hade fått världens spy attack i lägenheten:( Hon hade på nått sätt fått i sig snus! Nån idiot som bara slängt en prilla i lägenheten och värken jag och Jimmy snusar så jag är skapligt förbannad! Vilket beteende snus slänger man för fan! Inte bara dumpar det i nån annans lägenhet. Urs! Jag vart orolig som satan och ledsen! Tur Ante och Yassie är så snälla och tar hand om dom medans jag varit borta! Jag är sjukt tacksam för det! Kärlek till er ni är underbara! Och vädret! Hua vilket dåligt väder vi har.. Spö regnat hela dagen.. Och kallt som satan. Men iallafall så är jag tillbaka i skogen nu efter ha åkt hem till katterna och pussat på dom! Saknar dom så sjukt mycket! Iallafall så kollar vi på nån gammal bond film. Super mysigt, Nyss tog jag en varm dusch med en super bra hårinpackning!:) Imorgon får jag äntligen sova med mina älsklingar! Längtar! Hoppas ni har det bra! Puss



Gammal bild!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0