Trött tjej

Uppe med tuppen! Njae inte direkt jag sov över en timme.. Så jag och Jimmy skyndade oss att gå ut med alla hundar! Vi tog ut dom två och två det va lite läskigt med kul:)! Just nu ska jag låta dom lugna ner sig sen ska dom få sin mat! Hoppas pappa kommer hem snart! Ikväll ska vi käka taccos! Mums:) Ska fråga om pappa kan vara söt och springa och köpa ögonbrynsfärg och tandblekning påvägen hem! Hihi! Första gången jag ska göra tandblekning från affären! Huhu ska bli spännande och göra allt sj.. Tänk om jag gör fel och får svarta tänder?! Nej nu ska jag inte tänka så! Hoppas ni har det bra iallafall! Puss



Här är en bild jag fotat med min systemkamera om någon är intresserad av att köpa den! Vill verkligen bli av med den nu när jag ska köpa en ny!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0