Nya blogg.se?

Yeeh! Jag gillar faktist nya blogg.se.. skit roligt ju. Klart man får fundera lite på hur allt funkar men det går;) Nu sitter jag i skolan iallafall. Nu jävlarns ska jag fixa detta snabbt så jag kan få sommarlov jag oxå nångång.. Huhu. Idag har mina nya träningsbyxor kommit oxå! Så nu blir det ut och jogga/gå. Jag har inte ätit pasta,ris,potatis eller nått med socker i på två veckor nu! INGET FUSK! Och jag har kommit över mitt sötsug! Jag känner mig mycket piggare och gladare. Aja färgade iallafall håret svart igår och ögonbrynen:) Lägger ut en bild! Jag är jätte nöjd iallafall! Men nu ska jag jobba lite och vänta på Peter min lärare som är så snäll och skriver ut massa jag kan plugga på hemma! Hoppas ni har det bra:) Puss
 


Kommentarer
Sophie

Åh vad duktig du är! Jag har fuskat hur mycket som helst nu under lovet, haha. Har du gått ner nå mera? :)

Svar: None
Hanna Hjelm

2012-06-21 @ 12:29:20
URL: http://irony.dagboksblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0