Men hua...

Vilket skit väder det är ute. Får panik jag vill ha soooool! Och jag vaknade 12 imorse och va hungrig som en jävla tok. Åt sur filmjölk hemma hos mamma nu.. Urs man kan ju äta filmjölk i lchf diten men det är då fasiken inte gott. Ska iallafall handla hem massa mat idag! Vi har inte ett piss hemma. Eller jo pasta och ris men inget av det äter jag och bara äta pasta och ris skulle ju vara skapligt äckligt. Bara Jimmy som äter pasta och sånt. Men men hade iallafall jävligt kul på Perra och Emelies fest i fredags:) Dansade i typ flera timmar kändes det som.. Kan säga att jag hade skapligt ont i kroppen dagen efter.. Hua men nu ska jag värma mig under en filt och en bra film! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0