Lchf lasagnen

Så nu tänkte jag beskriva hur jag gjorde min lchf lasagne! Allt du behöver är zucchini,Tomat,köttfärs,valfri ost och krydda!

Börja med att hacka zucchinin i bitar och tomaterna. Jag skärde i runda former. Sedan ska zucchinin stekas i en het panna med smör. När dom har fått lite färg är dom klara. Lägg sedan undan på tex ett fat för att svalna. Stek sedan köttfärsen och krydda med dom kryddor du valde och smaka av! Sen är det bara börja bygga:)! Jag hävde först zucchini i botten så det täcker hela formen,Sedan tomaten över,Och sen köttfärsen och sedan sluta med ett lager ost! och sedan ett lager till:)! Jag har säkert förklarat jätte knepigt men hoppas det räcker iallafall:) ( jag hade lite zucchini över själva lasagnen oxå om ni undrar )



Kommentarer
Ida <3

Hejsan gumman, Mamma undra hur mycket du har gått ner på hur lång tid osv. Hon har börjar med det där hon också. Kram kram lycka till ses snart puss puss <3

2012-06-08 @ 14:32:12
URL: http://idaeejonsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0