Jag blir galen

Ja alltid lika kul att man får fet nobb av dom närmaste när man vill nått. Typ som att jag ville verkligen sätta igång med ridningen så får man bara en massa dissar av familjen och POJKVÄNNEN. Jag har oxå ett liv! Jag har inte direkt det intresset att sitta framför tven och tjocka mig.. Alltså jag vill ha ett intresse en hobby! Och fotbollen va inget för mig. Jag trivdes inte. berodde inte på laget! Jag kände bara att det inte va nått för mig. Jag kommer bli galen om jag inte kommer igång med nått. Jag saknar ridningen som satan:(  


Kommentarer
Sophie

Börja gymma med mig :) Glysisgymmet är riktigt billigt, och jag behöver någon som vill gå ner i vikt lika mycket som jag så man kan ge varandra inspiration, haha. Skulle vara roligt i alla fall! :)

2012-06-03 @ 12:32:02
URL: http://irony.dagboksblogg.se/
Anonym

Okaj. Ja bara att höra av dig om du är på senare eller något :) Tråkigt att träna själv ju,höhö.

2012-06-03 @ 16:23:21
jullan

snygg bruuud!!

2012-06-08 @ 11:39:40
URL: http://jemk.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0