Grattis till alla er som tar Studenten

Studenten är alltid lika roligt! Folk får komma in i det riktiga livet! Och många får söka jobb och många har redn jobb. Super kul! Jimmy ska jobba i sommar förmodligen genom arbetsförmedlingen och få 4 tusen i månaden! Det är jätte bra det oxå! Jag har ju förmodligen jobb efter skolan:)! Hihi jätte kul! Men såklart inte säkert det är bara att hoppas! Just nu sitter jag hemma hos mamma! Fikade lite, Jag och andra Hanna fick 5 hundra var:) Kul! Nu ska jag samla mina egna pengar till en hårförlängning hos Elisabet:) Men ska färga håret innan.. det kostar ju pengar det med.. eller ah typ 70 kr.. Ändå pengar och dyyyrt^^ Haha. Väntar på att Jimmy ska komma hit oxå så ska vi fira han:)! Kommer bli en super mysig kväll! Nu ska jag ut med Fred och släppa han i skogen! Hoppas ni har det super bra! Puss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0