Dra påre brallorna och spring. Unna sen när du är värd;)

Tror ni jag kunde hålla mig när jag såg denna goding på Nelly:)! Träningsbyxor! Ska vara extra sköna eftersom man kan ha dom i yoga hmm stavning. Men dom såg jätte mysiga ut! Beställde hem ett par lila men fanns bara i blå när jag kom på att spara bilden.. Haha. Och jag fick även en LCHF bok av Ewa älsklings mamma:)! Jätte glad ska köpe en till bok på fredag haha. Men i den är det lite mer bröd osv! Håll i er det kommer komma mycket lchf recept och träning nu på bloggen:)!





Kommentarer
Maria

Det gillar vi, behöver massor av mattips :) väntar dock fortfarande på före och efterbilder på magen ;)

2012-06-14 @ 11:09:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0