Svar till Malin

Skriver ett inlägg om vad jag äter för att gå ner i vikt fort. Jag äter fortfarande LCHF mat. Men inte lika fet mat längre! Som bara sallad och kött utan sås osv:) Har gått jätte bra! Även fast jag åt grillat med potatisgratäng hemma hos Sara + pommes. Jag har inte gått upp ett enda kilo! Men ska inte äta sånt allt för ofta. Räcker att jag dricker nån gång ibland! En vanlig dag ser ut ungefär såhära för mig : ett ägg på morgonen + massa vatten eller ett glas mjölk, Sen äter jag ingen lunch nu längre.. Utan dricker massa vatten under dagen och sen tar jag en liten sallad på kvällen med en kött bit:) Dock äter jag mycket mindre nu för att jag vill gå ner snabbt! Och det har funkat iallafall:) Hoppas det hjälper lite! Lite tips på vad man kan köpa hem!
( inte så fettigt kött )
tex:
kycklingfile
Laxfile
Sallad: valfri!
Ägg och mjölk till frukost! Snålt och lätt att laga^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0