Lchf är det bra eller dåligt?

Jag anser inte att det är dåligt att äta pasta osv. Många har börjat kasta skit på lchf " dieten " eller vad jag tycker är en bra livs stil. Men vissa går lättare upp i vikt en andra. Och LCHF har ju funkat på många som har problem med sin vikt. Och folk säger " ät normalt " Men snälla man äter vell ganska NORMALT om man äter kött,fisk,fågel,ägg,grädde/mjölk,grönsaker och ah. Istället för smäll feta korvar som man knapt vet vad dom innehåller? Eller massa läsk och godis som faktist inte kan vara så NORMALT tillverkade! Eller? Och det är skitsnack om att man ska bli så trött av lchf och inte alls bra för kroppen. En myt om ni frågar mig! Godis + läsk får en oftast att kanske bli pigg i en timme och sen må skit illa? Då menar jag inte små brudar som beter sig nästan som hög efter två gobitar och en redbull. Nej. Men äter man tex nötter när man är sugen eller nått annat mumsigt inom lchf.. JA DÅ MÅR MAN FÖR I HELVETE BRA! Klart det är svårt att bli av med ett sötsug men när man väl är av med det mår man som en kung! Pigg och glad:D Jag har fallit tillbaka flera gånger i mitt sötsug och mat som inte är inom lchf. Men en sak är säkert. Lchf gjorde mig piggare,starkare och gått ner i vikt,gladare! Jag känner mig som en helt annan människa.
Jag har säkert massa stavfel. Men jag har förmedlat vad jag tycker!
Tyck och tro vad ni vill. Tjollahopp:)! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0