Jobbig dag, Men slutade ändå bra!

Åh jag och Jimmy har jobbat hela morgonen idag.. Staplat ved som bara denn! Men aja snart är det klart iallafall! Vi känner oss jävligt duktiga faktist:) Senare på kvällen åkte vi till Ljusdal för att handla massa mat till mig och jimmy som skulle hem till lägenheten. Vi sover hos pappa och mamma nu men åker ju självklart och umgås med katterna och ger dom mat och sånt:) Men iallafall så har vi som sagt köpt massa mat och jag ska börja på min lchf diet igen efter en massa fusk:) Men det konstiga är att jag inte gått upp ett ända kilo:) hihi. Och fick även schampoo och hårinpackning från Franck Provost, hårfärg den hära nya " sublime Mousse " och värmeskydd från Tresemmé av pappa:) Snacka om glad tjej! Nu blir det att köpa kläder härnäst med Tula och Lisa i stan när vi alla fått pengar:) Så ska vi gå på kina oxå;) Puss!
 


Kommentarer
Ida :)

Du värkar aldrig ha tid mig mig något nu för tiden :/

Svar: Jag jobbar ju"/ Du får vell ta dig till delsbo nångång och se hur jag bor;)
Hanna Hjelm

2012-07-31 @ 17:52:57
Anonym

med

Svar: Jaja jag har lätt att stava fel speciellt när jag är trött :) men det lockar ju dig att följa min blogg :D Hihi!
Hanna Hjelm

2012-07-31 @ 17:53:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0