X-trafik....

Gud vad less jag blir på Xtrafik. Dom är ju ett stort skämt. Imorse skulle jag ta bussen som ska åka 08.35 från torget. Jag gick ut 08.20... Men inte fan kommer det någon buss.. Och alla små barn står och väntar på bussen. Men det bryr vell inte dom sig i. Tillomed i min skola i stan så slängde en buss skafför ut en pojke för att han inte hade pengar och hans mamma och pappa jobbade natt. Jag menar det är en skolbuss nästan mest elever som åker den bussen men gubben han brydde sig inte om det han inte. Dom borde fan inte få ha nått jobb. Och liksom i sthlm går det hur bra som helst med bussarna. Och ja jag gillar inte hälsingland. men jag hatar dumma komentarer som " Flytta härifrån då om det inte passar " Ja det skulle jag ha gjort lätt om du typ gav mig en mille eller två. Kostar att bo oxå. Och eftersom mina föräldrar flyttade hit från sthlm så är det inte så lätt. Jag tycker X-trafik här i hälsingland iallafall sköter sitt jobb fruktansvärt dåligt. Det finns fakitist en gräns. FML!



Talk to the hand fuckers.

 


Kommentarer
Carro katten kykyri

hahahahah, din sur unge <3

2012-01-16 @ 20:58:06
URL: http://caroliinekykyrii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0