Ta aldrig skit!

Jag är riktigt trött på att ta skit av mitt ex! Alltså han har fått mig att framstå som en idiot hur länge som helst! Han har varit med mig flera gånger då vi åkt bil och sånt osv och massa smsande! Nej men han ljuger att vi inte har det och har fått sin vän att ljuga! Fast alla mina vänner verkligen vet att vi varit med varann och har sett alla sms han skriver! Och att han har hämtat mig på skolan FLERA gånger inför massa människor som även säger att han bara snackar skit om allt! Kan bara säga en sak! FUCK U JAG KOMMER ALDRIG TA SKIT FRÅN DIG IGEN! Och jag tänker inte sitta och vara rädd för dig längre heller jag ska vara helt ärlig! Nu kan vi undra vem som är slut i huvet! Och tro mig allt skit jag fått av han har gjort mig så sjukt stark! Nu skrattar jag åt allt! Han ska vara glad att jag inte gått ut med hela sanningen! Vilket jag har bevis på och kommer visa det för alla som vill se för jag känner verkligen inget för han längre! Varför ska jag ens ge dig respekt! 



Jag kommer inte ångra mig för detta inlägg! Vad fan ska jag ta din skit för att du ska må bra! Jag har ett liv oxå och det har jag gett till dig förlänge! Du har sj pumpat mig med ilska och det går sj imot dig! Haah nu är det inte lika kul längre va;)


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0