svar till Tula...

Seriöst kvinna gå vidare? Hur töntig är du inte som läser min blogg och komenterar? Blockar mig på fb och sen tar bort blockningen! Kan du inte ta och bete dig lite? Och jag har ALDRIG sagt att det är okej att det är djurförsök för botox! ALDRIG! men att man kan inte sitta och peka ut alla som gör sånt! för det finns så sjukt mkt mer man gör för djurförsök! Sen att du aldrig kommer fram till mig och snackar är pinsamt.. du bara måste komentera min blogg istället? Och Carro kan du ge fan i för du har inget med henne att göra. inte mig heller! Och jag skrev om vargar för att det fick mig så sjukt ledsen när jag såg en video om hur dom har filmat när dom tagit livet om den. Så snälla ta ditt skitsnack nån annanstans för det intresserar inte mig att höra dig och inte för någon annan heller... så sluta läsa min blogg är du snäll.. Jag har annat att göra en att ta dina barnlekar. Ha det bra :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0